[undefine@aramin.net: Fwd: SOURCES: pygopherd-conf.patch (NEW) - root dir for PLD]

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 2 Wrz 2004, 22:47:29 CEST

On Thu, Sep 02, 2004 at 21:48:49 +0200, The Undefined wrote:

> czekaj, jakim użytkownikom?

Subadminom.

> wyjaśnij mi proszę co robisz aktualnie.
> ustawiasz hasło na użytkownika http i dajesz do niego dostęp komuś kto
> ma robić główną stronę?

Aktualnie każę zrobić 'cd ~http/html', bo mam świadomość pomysłów, jakie
niektórym przychodzą do głowy.

> Jeżeli tak, to przecież rpm automatycznie
> nadpisze tą stronę, albo jej "językową" wersję.

Bzdura, rpm nic automatycznie nie robi, trzeba mu kazać. A pakietów ze
stronami nie zwykłem instalować. Zwykłem za to zaglądać do pakietu przed
jego instalacją.

> Czy też może zmieniasz documentroot na jakąś inną ścieżkę gdzie do
> zapisu ma prawo Twój webmaster? Jeżeli tak, to - w czym masz problem??

Z postgresem, mysqlem i proftpd (http mnie akurat mało obchodzi, to jest
łatwe do przenoszenia)...

> Aktualny stan jest bez sensu.

...po ewentualnych 'sensownych' zmianach.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/