[undefine@aramin.net: Fwd: SOURCES: pygopherd-conf.patch (NEW) - root dir for PLD]

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 3 Wrz 2004, 00:23:02 CEST

On Thu, Sep 02, 2004 at 10:47:29PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Subadminom.
czyli komu?
w linuksie, bez selinuksa nie masz zadnych subadminow. masz admina ktory
ma uid==0 i nieadminow ktorzy maja uid >0

> Aktualnie każę zrobić 'cd ~http/html', bo mam świadomość pomysłów, jakie
> niektórym przychodzą do głowy.
czekaj, bo nie rozumiem.
zmieniasz właściciela katalogu ~http/html na jakiegoś ziutka?
czyli psujesz zawartość pakietu apache, do którego należy ten katalog.

[undefine w poznet undefine]$ rpm -qf ~http/html; ls -ld ~http/html
apache-2.0.50-4
drwxr-xr-x  3 root root 4096 2004-09-01 18:34 /home/services/httpd/html

ergo - psujesz standardowe paczki pld.

> Bzdura, rpm nic automatycznie nie robi, trzeba mu kazać. A pakietów ze
> stronami nie zwykłem instalować. Zwykłem za to zaglądać do pakietu przed
> jego instalacją.
ziew.
do instrukcji obsługi też? :)

> Z postgresem, mysqlem i proftpd (http mnie akurat mało obchodzi, to jest
> łatwe do przenoszenia)...
czekaj, logujesz się na użytkownika ftp przez shella?
:)

> ...po ewentualnych 'sensownych' zmianach.
które można zrobić albo "gotarowo" psując uprawnienia w systemie,
paczki, ..., albo też "right-way" zmieniając konfigurację :>

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała