SPECS: FHS.spec - added %{_libdir}/cgi-bin directory for cgi apps....

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Czw, 2 Wrz 2004, 22:59:44 CEST

Hi,
Paweł Gołaszewski (Thursday 02 of September 2004 22:45):
> Podaj jakiś przykład co i jak chcesz tam wrzucać, bo chyba mi się to nie
> podoba... :-/ To będzie śmietnik na wszystko...
Nie, to bedzie miejsce na cgi, co w koncu pozwoli na zrobienie bardziej
abstrakcyjnego systemu dla webserverow w PLD a nie ze wszystko R: apache, a
thttpd ma w swoim specu DODATKOWE PHP KTORE NIGDY NIE JEST UAKTUALNIANE.

Bardzo dobrze ze sie twittner za to wzial.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org