SPECS: FHS.spec - added %{_libdir}/cgi-bin directory for cgi apps....

Tomasz Wittner Tomasz.Wittner w xl.wp.pl
Czw, 2 Wrz 2004, 23:20:51 CEST

On Thursday 02 of September 2004 22:45, Paweł Gołaszewski wrote:

> Podaj jakiś przykład co i jak chcesz tam wrzucać, bo chyba mi się to nie
> podoba... :-/ To będzie śmietnik na wszystko...
Wcześniej sobie przygotowałem już odpowiedź (bo byłem pewny negatywnych
reakcji):

apache: /home/services/httpd/cgi-bin
lighttpd: /home/services/lighttpd/cgi-bin
cvsweb: /home/services/httpd/cgi-bin/cvsweb.cgi

Czyli cvsweb wymaga apache i nie może działać z np. z lighttpd - bzdura.

Są też aplikacje, jak namazu, które w ogóle nie potrzebują R: webserver (bo
działają z wwwoffle i dlatego umieściłem
namazu.cgi /usr/lib/namazu/namazu.cgi)

1. Pisałem już ze 2 razy o tym b .dawno temu (kilka mies. ? - nie działa
search -  nie podam linka do pierwszego posta w tej sprawie, drugi,
późniejszy:
http://lists.pld-linux.org/pipermail/pld-discuss-pl/2004-March/003397.html
) - 0 odzewu == przyzwolenie na dodanie tego do FHS.spec - 48h już dawno
minęło - a przynajmiej commit sprowokuje dyskusje - i bardzo dobrze - cofnac
zawsze można.
2. W debianie mają /usr/lib/cgi-bin - debian jeszcze od tego nie umarł.
3. Zmiany związane z przeniesieniem plików poszczególnych aplikacji do
%{_libdir}/cgi są "na po Ac" i nie będę wszystkiego osobiście robił (jakieś
triggery do zmiany configów [apache], przeniesienie plików aplikacji cgi - a
być może za chwilę będę miał łącza). Imo robienie tego wszystkiego najpierw
na DEVEL nie ma sensu.

--
Tomasz Wittner