SPECS: FHS.spec - added %{_libdir}/cgi-bin directory for cgi apps....

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 3 Wrz 2004, 09:59:44 CEST

On Thu, Sep 02, 2004 at 11:41:28PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
> - teraz - uwzględniając to pierwsze... nie bardzo jest miejsce na pchanie
>   czegokolwiek do /usr/lib/cgi-bin, bo IMO znacznie lepiej umieścić
>   aplikacje w /usr/lib/%{name}, dodać kawałeczek konfiguracji do apache,
>   natomiast dla pozostałych demonów http, jeżeli trzeba, link w cgi-bin.

To też główny powód dlaczego cgi-bin mi się nie podoba, ale z drugiej
strony, jeżeli pakiet zawiera jeden skrypt CGI, to głupio specjalnie dla
niego robić osobny katalog.

Pozdrowienia,
	Jacek