SPECS: FHS.spec - added %{_libdir}/cgi-bin directory for cgi apps....

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pią, 3 Wrz 2004, 16:35:17 CEST

On Fri, 3 Sep 2004, Piotr Szymanski wrote:
> Binarki do var?

hhmmm... A jest jakieś przeciwskazanie?

> Bo przeciez skrypt cgi to nie musi byc php albo perlik nie?

jasne - dlatego /usr/lib, a nie share...

> W /srv dytrybucyjnie nie umieszczamy nic, a abstrakcyjny
> /home/services/cgi-bin nie moze byc z tego samego powodu co var.

hhhmmm?? tutaj nie łapię analogii...

> Natomiast to, ze admin nie powinien grzebac w /usr/lib/cgi-bin to chyba
> przeczytales we Flejmach dla Opornych autorstwa mojego ucznia, ktory nie
> umie porzadnie bredzic.

heh.

> To nierealne, chyba ze sie tym zajmiesz (podobno nie masz czasu).

Co sam używam - mogę zrobić przy okazji kiedy i tak będę grzebał. Wszystko
zrobić masowo - nie piszę się. Może za 2-3 miesiące.

> Poza tym to takze oznacza ze przy kazdym nowo dodanym specu z
> webserverem trzeba przebudowywac wszystko co ma cgi. Pudło.

???
A to niby czemu?? Nie kumam.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost