kdeartwork-screensavers

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 4 Wrz 2004, 15:04:07 CEST

On Sat, Sep 04, 2004 at 02:58:02PM +0200, Lukasz Glebicki wrote:
> Czy ZU nie powinien być jakoś poinformowany, że część wygaszaczy znajduje się
> w pakietach xscreensaver-{GL,GLX} i xscreensaver? Chodzi mi o banner podczas
> instalowania rpm'a

Bannery muszą zginąć.
Kto to czyta, kto to zapamięta.
Tylko przewijają ekran (o _wiele_ linii), zmniejszając
prawdopodobieństwo zauważenia potrzebnych komunikatów (o błędach
w czasie instalacji).

Sens mają pliki w rodzaju README.PLD w dokumentacji.
I może jakiś log z instalacji, tylko kto tam zajrzy w poszukiwaniu
informacji?