kdeartwork-screensavers

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Sob, 4 Wrz 2004, 15:22:27 CEST

On Saturday 04 of September 2004 15:04, Jakub Bogusz wrote:

> Bannery muszą zginąć.
> Kto to czyta, kto to zapamięta.
> Tylko przewijają ekran (o _wiele_ linii), zmniejszając
> prawdopodobieństwo zauważenia potrzebnych komunikatów (o błędach
> w czasie instalacji).

No wiem. Bannery są głupie, ale tą kwestię bym tak nie zostawił. Ja
potrzebowałem "kampanii wrześniowej" żeby dojść czemu w połowa wygaszaczy mi
nie działa ;-)
Może rozwiązaniem było by wydzielenie pakietu, np.
kdeartwork-screensavers-xscreensaver, który zawierał by wszystkie *.desktop
nie z kde oraz miał by Reqpkgs: xscreensaver{,GL,GLE}?

> Sens mają pliki w rodzaju README.PLD w dokumentacji.
> I może jakiś log z instalacji, tylko kto tam zajrzy w poszukiwaniu
> informacji?

Na pewno nie ja.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User #318551

Linux 2.4.27 i586 PLD Linux up 1 day, 26 beer inside router;-)