kdeartwork-screensavers

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Sob, 4 Wrz 2004, 17:24:21 CEST

VTAM!

On Sat, Sep 04, 2004 at 03:04:07PM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Bannery muszą zginąć.

 Fakt. Uzasadnienie:
 - poweruser zawsze może sobie zrobić rsearch w poldku
 - ZU i tak nie zwraca uwagi na to, co przelatuje mu przez ekran

Rozwiązaniem problemu może być wprowadzenie metapakietów, zawierających
jedynie req. Widzę to tak: pakiet 'ZU-SlicznyDesktop' ma req KDE,
wygaszacze, gry, wodotryski i sprzęg do wibratora.
Power user omija takie metapakiety szerokim łukiem, ZU mówi się po
prostu: "zrób: 'poldek -i ZU-SlicznyDesktop'" i problem z głowy. Koncepcja
zbliżona do definiowania zestawów pakietów dla instalatora.

Opinnions? Flames? Bombs? :->

--
Cezar Cichocki
CYBER Service