psi "puchnie"

The Undefined undefine w aramin.net
Sob, 4 Wrz 2004, 17:57:43 CEST

Nie wiem czy to problem z psi, czy jakąś biblioteką... w każdym razie od
któregoś upgradu zrobiło mi się coś takiego, że psi strasznie puchnie po
kilku godzinach od uruchomienia. co ciekawe - zależy to chyba od profilu
- gdy wykasuję profil i uruchomię psi "na czysto", zaloguję się na swoje
konto itepe zajmuje on jakieś 30MB. Natomiast np w tej chwili(jakies 3
dni temu czyściłem profil) ma już 90MB, kilka dni temu miał coś koło
200MB.

Ma ktoś jakiś pomysł dlaczego tak się dzieje, co diagnozować?

(acha - mam dosyć dużo ludzi w ramach jabbera - około 200 osób z
jabbera/icq/gg - to może też mieć wpływ, ale.. nie wierzę by aż taki)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała