psi "puchnie"

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Sob, 4 Wrz 2004, 18:10:35 CEST

On Sat, Sep 04, 2004 at 05:57:43PM +0200, The Undefined wrote:
> Nie wiem czy to problem z psi, czy jakąś biblioteką... w każdym razie od
> któregoś upgradu zrobiło mi się coś takiego, że psi strasznie puchnie po
> kilku godzinach od uruchomienia. co ciekawe - zależy to chyba od profilu
> - gdy wykasuję profil i uruchomię psi "na czysto", zaloguję się na swoje
> konto itepe zajmuje on jakieś 30MB. Natomiast np w tej chwili(jakies 3
> dni temu czyściłem profil) ma już 90MB, kilka dni temu miał coś koło
> 200MB.
>
> Ma ktoś jakiś pomysł dlaczego tak się dzieje, co diagnozować?

> [...]
nie licząc tego że ekg jest znacznie mniejszy to podobnie
normalnie mi używa około 5mb ramu po starcie, po 24h około 8
a jak się zmieni theme na nie Default to po dniu ma nawet 30mb...

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                _   ___   _   _