Fwd: kdeedu-flashkard

Sob, 4 Wrz 2004, 21:45:22 CEST

Piotr Szymanski wrote:
> havner (Saturday 04 of September 2004 21:14):
> Bo ta wersja zawierala te biblioteke kiedys? A teraz nie zawiera i tyle. Co tu
> obsoletowac? Niech ktos tego uzywa jak mu zalezy. A z kdemodule wyleci.

Tzn. jak ma przebiegac automatyczny upgrade systemu, w ktorym ten pakiet
_jest_ zainstalowany ?

Cos powinno miec na niego Obsoletes albo z ktoregos speca pakiet sie
powinien budowac.
Dla pakietow "no longer supported" dajemy zwykle obsoletes w setup.spec,
jesli nie ma lepszego. (tu lepszym byloby kdelibs IMVHO).

BTW: to samo dotyczy odpowiedniego pakietu i18n.

> Bo tu znowu nie ma co obsoletowac, bylo przejscie quanty do kdewebdev. Niby
> dokumentacje mozna by przeniesc, ale adgor nie przeniosl a mi nie potrzebna.

j.w.
Gdzie jest quanta-doc-html wspolpracujaca z quanta-doc-3.3, ew. Obsoletes na
ten pierwszy pakiet ?

> Fixed w kdemodule-i18n z rel 3, btw mógłbyś wytłumaczyć powód ostatnich zmian
> w kdemodule-i18n?

Tak. Byly R: na nieistniejacy pakiet.

  phone (48)(58) 347 14 61