Fwd: kdeedu-flashkard

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Sob, 4 Wrz 2004, 21:34:56 CEST

Hi,
havner (Saturday 04 of September 2004 21:14):
> Zrobisz cos z tym?
> Dlaczego tylko te wersje?
> Co z 3.2.3 ?
Bo ta wersja zawierala te biblioteke kiedys? A teraz nie zawiera i tyle. Co tu
obsoletowac? Niech ktos tego uzywa jak mu zalezy. A z kdemodule wyleci.

> error: quanta-doc-3.2.3-2 (cap quanta-doc = 1:3.2.3-2) is required by
> quanta-doc-html-3.2.3-2
> error: quanta-3.2.3-2 (cap quanta = 1:3.2.3-2) is required by
> quanta-devel-3.2.3-2
Bo tu znowu nie ma co obsoletowac, bylo przejscie quanty do kdewebdev. Niby
dokumentacje mozna by przeniesc, ale adgor nie przeniosl a mi nie potrzebna.

> Dalej bede analizowac, jak te bledy znikna.
Fixed w kdemodule-i18n z rel 3, btw mógłbyś wytłumaczyć powód ostatnich zmian
w kdemodule-i18n?

--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org