[Fwd: Re: Pine redistribution question]

Nie, 5 Wrz 2004, 01:35:34 CEST

On Sunday 05 of September 2004 00:42, Tomasz Pala wrote:

> I tak zostanę przy mboxie, ale chciałbym znać zalety maildira.
U mnie maildir jest niezastąpiony na serwerze gdzie wszyscy dobierają się do
poczty za pośrednictwem pop3 (nie ma dostepu do shella).

Wtedy gdy używałem mailboxów, a jeden user miał 1GB skrzynkę to mi serwer pop3
puchł właśnie do 1GB, a samo indeksowanie maili przez serwer pop3 trwało parę
minut (serwer dość obciążony).

Przejście na maildiry uwolniło mnie od żarcia ramu, indeksowanie trwa
maksymalnie kilka sekund, co w efekcie dało bardzo duży zysk jeśli chodzi o
zmniejszony load na serwerze.

Jako demon pop3 robił tpop3d.
--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/