[Fwd: Re: Pine redistribution question]

Nie, 5 Wrz 2004, 12:52:14 CEST

On Sunday 05 of September 2004 11:44, Tomasz Pala wrote:

> Na wszystkich-1 serwerach mam pop3 (i qpoppera), bo to pozwala łatwo
> ograniczać rozmiar skrzynki (domyślnie postfix ma 50MB).
> Na ostatnim mam Maildira (i tpop3d) - trzeba użyć quoty?
U mnie quota robiona jest na poziomie MTA (exim).

> A czy coś do IMAP-a z Maildirem poza courier-imap?
I jakiś demon pop3, który umiał by serwować kilka folderów maildirów na raz
robiąć z nich jedną virtualną skrzynkę dostępną przez pop3 .

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/