logwatch i amavisd-new

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 5 Wrz 2004, 18:29:19 CEST

On Sun, 5 Sep 2004, Tomasz Pala wrote:
> Której wersji? Plik konfiguracyjny zaktualizowałeś?

Tia - mam trochę starszego.

> WSZYSTKO. Dosłownie wszystko omija i mam same unmatched.

tia.

> Jak zajrzysz do mojej łatki to zobaczysz dlaczego: po Passed nie ma
> przecinka, przed 'INFECTED' i 'SPAM' doszło słówko 'Blocked' - inne logi
> mi się nie generują, bo nie używam.

Łatkę oglądałem, ale bez przykładu logów to nie mówi tak wiele :)

> logwatch-5.2.2-7
> amavisd-new-20040806-2

Podeślij na priv to co ci wyrzuca po twojej poprawce i wtedy popatrzę.

> Ciężko mówić o popsuciu;) - format logu amavisd-new jest w pełni
> konfigurowalny (nie wiem jak amavis czy amavis-ng). Idealnie by było,
> gdyby logwatch korzystał z konfiguracji samego amavisa - wszak to też
> perl...

Byłoby idealnie i w sumie nawet wykonalne...

Jak będziesz wysyłał łatkę to zacznij dyskusję o tym. Jest tam człowiek,
który normalnie zajmuje się tym filtrem...

> Jednak default powinien być obsługiwany OOTB.

oczywiście.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost