vfmg

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pon, 6 Wrz 2004, 15:54:55 CEST

>A niby jak?

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem problem wątku, ale w kde jak używałem
menu-edit to wynikiem był plik xml w katalogu domowym, który zawierał zmiany
wprowadzone przez menu-edit i myślałem o podobnej zasadzie dla innych WM, a
raczej o jednym takim rozwiązaniu dla wszyskich.
Tzn. menu byłoby odzwierciedleniem zawartości %{_desktopdir} z nałożonymi
poprawkami usera z pliku w jego katalogu domowym.
To są oczywiście rozważania czysto teoretyczne...
--
Krystian T.