vfmg

havner havner w smtp.kamp.pl
Pon, 6 Wrz 2004, 18:15:04 CEST

On Mon, Sep 06, 2004 at 03:54:55PM +0200, Krystian T wrote:

> Nie wiem czy dobrze zrozumiałem problem wątku, ale w kde jak używałem
> menu-edit to wynikiem był plik xml w katalogu domowym, który zawierał zmiany
> wprowadzone przez menu-edit i myślałem o podobnej zasadzie dla innych WM, a
> raczej o jednym takim rozwiązaniu dla wszyskich.
> Tzn. menu byłoby odzwierciedleniem zawartości %{_desktopdir} z nałożonymi
> poprawkami usera z pliku w jego katalogu domowym.
> To są oczywiście rozważania czysto teoretyczne...

Gotar, czytajac przypomnialem sobie o pewnej niekompatybilnosci vfmg z
nowym menu gnome, pisalem juz nawet kiedys o tym. Po odpaleniu gnome to
menu tworzy plik ~/.config/menus/applications.menu i odpalenie vfmg
wywala:

No readable /etc/xdg/menus/applications.menu in:
- /home/users/havner/.config/menus
- /etc/xdg/menus
Last error: No such file or directory

("Applications"
)

$ cat .config/menus/applications.menu
<!DOCTYPE Menu PUBLIC "-//freedesktop//DTD Menu 1.0//EN"
"http://www.freedesktop.org/standards/menu-spec/1.0/menu.dtd">

<!-- File created by desktop-file-utils version 0.7 -->
<Menu>
  <Name>Applications</Name>
  <MergeFile>/etc/xdg/menus/applications.menu</MergeFile>
</Menu>

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org