[license] firmware do ipw2200 (ipw2100 pewni e też) w PLD

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 6 Wrz 2004, 23:23:49 CEST

On Mon, 6 Sep 2004, The Undefined wrote:
> hm.. glupie pytanie - dlaczego nie? (o ile mówimy o _tej samej
> licencji_)

Bo może używać danego programu do czegoś zupełnie innego.

Implikacje używania tej samej licencji w stosunku do zupełnie różnych
programów są całkowicie różne.

Przykład?
Na serwerze mam program, który ma licencję do zastosowań prywatnych. I o
ile na jeden program, który będę używał tylko sobie prywatnie (np.
wyświetlanie na stronce głupiej ikonki) jest jak najbardziej ok, to ten
sam program na stronie firmowym (gdzie mam kase za kliknięcie) nie jest
już zgodne z licencją.

Niniejszym - mimo iż pozornie to rozwiązanie jest miłe to nie ma większego
sensu...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost