Re: [license] firmware do ipw2200 (ipw2100 pewni e też) w PLD

maHo lukaszmach w gmail.com
Pon, 6 Wrz 2004, 23:53:19 CEST

On Mon, 6 Sep 2004 23:23:49 +0200 (CEST), Paweł Gołaszewski
<blues w pld-linux.org> wrote:
> On Mon, 6 Sep 2004, The Undefined wrote:
[ciach]

> [...]
>
> Implikacje używania tej samej licencji w stosunku do zupełnie różnych
> programów są całkowicie różne.
>
> Przykład?
> Na serwerze mam program, który ma licencję do zastosowań prywatnych. I o
> ile na jeden program, który będę używał tylko sobie prywatnie (np.
> wyświetlanie na stronce głupiej ikonki) jest jak najbardziej ok, to ten
> sam program na stronie firmowym (gdzie mam kase za kliknięcie) nie jest
> już zgodne z licencją.
>
> Niniejszym - mimo iż pozornie to rozwiązanie jest miłe to nie ma większego

ja myślałem o troche innym przypadku. mianowicie załóżmy że jest
program A w wersji 1.0, jego licencja mówi że za każde użycie programu
płacę określoną cenę, która jest wyświetlona na stronie
http://www.A.com/prices/

no więc ja zaglądam na tą stronę, widzę że cena jest przystępna, zgadzam się.

instalując następną wersję, widzę że cena dla tej wersji mocno
wzrosła. rezygnuję.

automatycznie nawet nie wiem że powinienem płacić więcej, bo licencja ta sama.

pozdrav

maHo