Re[2]: [license] firmware do ipw2200 (ipw2100 pewnie też) w PLD

wolvverine tarchomin wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 7 Wrz 2004, 07:05:16 CEST

Witaj Krzysztof,

W Twoim liście datowanym 6 września 2004 (19:00:32) można przeczytać:

KkK> To rozwiązanie na milę śmierdzi windosem ;]
KkK> A jak dasz "nową funkcjonalność", ktoś może zacząć tego używać...
KkK> Mamy już w poldku bannery i nikt tego nie lubi, to jeszcze dodać
KkK> licencje? a co, jakbym chciał instalować DUŻO programów z wiersza
KkK> poleceń? poldek --accept_licences?
KkK> Ja mówię, że to Zły pomysł...

hmmm moze jakies cat licencja.txt w sekcji skryptów po instalacji??
przeciez niektóre pakiety wyswietlają coś takiego
no i dodac wykonanie jakiegos skryptu typu  tak (konczy)/nie (rpm -e nazwa
pakietu)
tak tylko kombinuje :>

--
Pozdrowienia,