Re: Re[2]: [license] firmware do ipw2200 (ipw2100 pewnie też) w PLD

maHo lukaszmach w gmail.com
Wto, 7 Wrz 2004, 08:50:02 CEST

On Tue, 7 Sep 2004 07:05:16 +0200, wolvverine tarchomin
<wolvverine w tarchomin.pl> wrote:
> Witaj Krzysztof,
>
> W Twoim liście datowanym 6 września 2004 (19:00:32) można przeczytać:

> hmmm moze jakies cat licencja.txt w sekcji skryptów po instalacji??
> przeciez niektóre pakiety wyswietlają coś takiego
> no i dodac wykonanie jakiegos skryptu typu  tak (konczy)/nie (rpm -e nazwa
> pakietu)
> tak tylko kombinuje :>

ale te pomysly z licencjami w poldku czemu maja sluzyc?

jezeli jest pakiet distributable, to i tak mozna go rozprowadzac

jezeli nie jest distributable, to nie stanie sie distributable tylko
przez to ze wyswietli sie userowi licencje

pozdrav

maHo