vfmg

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 7 Wrz 2004, 16:03:53 CEST

On Mon, Sep 06, 2004 at 23:24:59 +0200, Tomasz Pala wrote:

> Aha - czyli może np. w zależności od zmiennej systemowej przebudować
> menu?

Anyone?

> W przypadku vfmg operacją porównawczą jest przeszukiwanie (i listowanie)
> hashy.
> Może się pokuszę o bardzo brzydki manewr - zamiany wszystkich kategorii
> w postaci słownej na numerek... W zależności od operacji cmpthese
> pokazuje, że tablice są szybsze 50-150% i wartość ta rośnie wraz ze
> wzrostem długości klucza. Uwzględniając nadbudowę konieczną do
> przetłumaczenia nazw na liczby - vfmg może być ok. 30-40% szybszy.

Właśnie zmieniłem listę aplikacji z hasha na tablicę, skróciło mi to
czas generowania z 0.95s do 0.75s, czyli o jakieś 20%. Proszę o
przetestowanie, zarówno prędkości, jak i wyniku - najlepiej zrobić diffa
z wersją generowaną dotychczasowym vfmg.

Teraz sprawdzam, czy warto to samo zrobić z listą kategorii.

PS. ankry - czy ta zmiana do fvwm2 psuje jakoś działanie tym, którzy
chcą mieć statyczne menu?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/