Problem z funkcjonowaniem rozszerzenia gettext() w PHP

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 10 Wrz 2004, 21:40:11 CEST

On Fri, Sep 10, 2004 at 09:22:29PM +0200, Piotr 'kwiateek' Kwiatkowski wrote:
> Dodam takze ze nie pokazuja sie zadne bledy. Po prostu nie dokonuje translacji
> i wyswietla prefix do tekstu (czyli to co wpakuje mu sie do gettext()'a).
>
> Byłbym wdzieczny za kazda odpowiedz, ktora pomoze rozwiazac mi moj problem.
hm.. nie wiem czy o to chodzi, ale do /etc/sysconfig/apache sprobuj
dopisac LANG=pl czy tez LC_ALL=pl_PL i zrestartowac apache.
btw - po co kompilowac? php-gettext jest jako moduł.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała