Problem z funkcjonowaniem rozszerzenia gettext() w PHP

Pią, 10 Wrz 2004, 21:47:13 CEST

On Friday 10 of September 2004 21:22, Piotr 'kwiateek' Kwiatkowski wrote:

> Dodam takze ze nie pokazuja sie zadne bledy. Po prostu nie dokonuje
> translacji i wyswietla prefix do tekstu (czyli to co wpakuje mu sie do
> gettext()'a).
>
> Byłbym wdzieczny za kazda odpowiedz, ktora pomoze rozwiazac mi moj problem.
Wystaw gdzieś tarballa z testowym skryptem i plikami po/mo (w wersji dla
php-cgi). Zobaczymy.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/