SOURCES (DEVEL): abiword-desktop.patch - up for version 2.1.7

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pią, 10 Wrz 2004, 23:04:12 CEST

On Fri, 10 Sep 2004 09:29:41 +0200
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> wrote:

> Goście przegięli :) ale już pisałem, że ograniczam się do tłumaczenia
> a nie poprawiania wodogłowia autorów.

Aplikacje -> Sieć -> Przeglądarki WWW -> Przeglądarka Galeon
w opisie: Przeglądanie stron WWW

Aplikacje -> Edytory tekstu -> Edytor tekstu
w opisie: Edytor plików tekstowych

przeglądarka obrazów (eye of the gnome) bije chyba jednak wszystko na
głowę...
ogólnie to jakaś bzdura jest, nie dziwię się, że tyle osób używa innych
środowisk, które nie zakładają, że ich użytkownikiem jest idiota.

--
Fryderyk Dziarmagowski