SOURCES (DEVEL): abiword-desktop.patch - up for version 2.1.7

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 10 Wrz 2004, 23:34:07 CEST

Dnia 10-09-2004, pią o godzinie 23:04 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):

> Aplikacje -> Sieć -> Przeglądarki WWW -> Przeglądarka Galeon

Ja cenię sobie spójny wygląd menu i mam tylko Aplikacje -> Internet ->
Przeglądarka galeon :)

> Aplikacje -> Edytory tekstu -> Edytor tekstu

Ja mam Aplikacje -> Akcesoria -> Edytor tekstu

Więc jak widać domyślne menu sprawuje się znacznie lepiej :)

> przeglądarka obrazów (eye of the gnome) bije chyba jednak wszystko na
> głowę...

Czemu? Czy każdy musi widzieć, że EOG jest do grafiki? Niektóre nazwy
zupełnie nic nie mówią, nie dziwię się, że w menu wyglądają inaczej.

> ogólnie to jakaś bzdura jest, nie dziwię się, że tyle osób używa innych
> środowisk, które nie zakładają, że ich użytkownikiem jest idiota.

Jak ktoś chce zrobić desktopa i konkurować na rynku masowym (Windows) to
musi wyjść z takiego założenia :) Rynek masowy to tłum, ciemna
nieedukowana masa, która widząc komunikat przyciśnij dowolny klawisz -
naciska reset na obudowie kompa, tackę z CD traktuje jako podstawkę pod
kawę, komputer w biurze traktuje prawie jak Boga, "Pana informatyka" jak
szamana. Dlatego każdy wybiera co chce :) Środowisk dla zaawansowanych
userów jest na pęczki, tych dla idiotów prawie brak. A powszechnie
wiadomo, ze tylko idioci są w stanie płacić za takie rzeczy :) I jest
ich dużo :)

Artur