SPECS: python-Durus.spec - version 1.2 - there is no more two file...

Marcin Gajda m w cs.net.pl
Sob, 11 Wrz 2004, 11:12:38 CEST

On Sat, Sep 11, 2004 at 10:55:33AM +0200, Jacek Konieczny wrote:

> IMHO pakiety python-* powinny zawierać jedynie moduły pythona.
> Pliki wykonywalne bardziej pasują do pakietów bez przedrostka "python-".
> Może warto byłoby zmienić nazwę speca na "Durus.spec", a python-Durus
> generować jako podpakiet? Może na odwrót?

Jest na odwrót ;)

Mi tam jest wszystko jedno, choć uważam, iż to, czy python-coś.spec, czy
coś.spec powinno zależeć od charekteru pakietu. Tzn. jeśli jest to
aplikacja, która wykorzystuje przy okazji swoje biblioteki pythonowe, to
coś.spec. Z drugiej strony - jeśli ma się do czynienia z biblioteką,
która niejako przy okazji udostępnia proste skrypty pozwalające szybko
przetestować jej możliwości, to python-coś.spec. Durus podpada pod drugi
przypadek.

Pozdrawiam,
--
Linux registered user #300108 _______