FAQ - prośba o pomoc

Sergiusz Pawłowicz sergiusz-keyword-pld?deve?pl.5917b1 w pawlowicz.name
Sob, 11 Wrz 2004, 12:00:26 CEST

Mam prośbę do wszystkich - chciałbym się zająć lepszą organizacją
naszego FAQ - i potrzebuję pomocy.

Pomoc polega przede wszystkim na dwóch niezależnych aspektach:

1. Prosiłbym o wysyłanie do mnie, propozycji dotyczących struktury
docelowej FAQ, a więc kategorii głównych i kategorii podrzędnych.
Jeśli masz ochotę mi pomóc, nie musisz formułować całości, wystarczy,
gdy podeślesz część, na której się lepiej znasz. Ja wszystkie propozycję
zbiorę w jedną całość i przedstawię do ostatecznej dyskusji.

2. Poszukuję również ochotników, którzy poświęcą nieco czasu, by wybrać
co bardziej interesujące elementy z obecnego wikiwiki, i wkleją je do
nowej struktury, która niebawem się pojawi. Zgłoszenia proszę wysyłać na
priv.

Sergiusz