Sklerotyczny gpg-agent.

Tomasz Wittner Tomasz.Wittner w xl.wp.pl
Sob, 11 Wrz 2004, 14:29:23 CEST

On Sat 11. of September 2004 13:07, Paweł Gołaszewski wrote:

> Wyślij to do autora i wybadaj co on o tym myśli.
Pewnie pomyśli, że jestem głupi ;) - potem dopiero sobie spojrzałem - po
zapaczowaniu kod 2 sprawdzenia jest funkcjonalnie identyczny z pierwszym
(taka sama postać warunku) modulo logi/sprawdzenie przekroczenia zakresu inta
[1]. Dokładnie ten sam skutek odniosłoby proste usunięcie kodu tego drugiego
sprawdzenia. W komentarzach jest:
1. sprawdzenie: /* check whether there are items to expire */
2:  /* second, make sure that we also remove them based on the created stamp
so that the user has to enter it from time to time.  We do this every hour */
                                                                ^^^^^^^^^^^
Wygląda to na "przekonania religijne" z którymi nie warto polemizować. Po za
tym nie rozumiem, dlaczego zostały użyte 2 pętle for jak w jednej można
byłoby dokonywać choćby 2 sprawdzeń po kolei w tej samej pętli.
Szczerze powiedziawszy nie mam ochoty nigdzie niczego dalej wysyłać:
http://marc.theaimsgroup.com/?l=gnupg-devel&m=109300087831144&w=2
Już jeden próbował - kontynuacji wątku nie widzę.

[1] Jak podasz dostatecznie duże default-cache-ttl skutek będzie odwrotny od
zamierzonego - będziesz pytany o hasło za każdym razem - moje logi Ci to
powiedzą.
--
Tomasz Wittner