Sklerotyczny gpg-agent.

Tomasz Wittner Tomasz.Wittner w xl.wp.pl
Sob, 11 Wrz 2004, 19:28:23 CEST

On Sat 11. of September 2004 14:29, Tomasz Wittner wrote:
> On Sat 11. of September 2004 13:07, Paweł Gołaszewski wrote:
[...]
> Szczerze powiedziawszy nie mam ochoty nigdzie niczego dalej wysyłać:
> http://marc.theaimsgroup.com/?l=gnupg-devel&m=109300087831144&w=2
> Już jeden próbował - kontynuacji wątku nie widzę.
Jednak to wprowadził (i nie poprawił komentarza):
http://cvs.gnupg.org/cgi-bin/viewcvs.cgi/gnupg/agent/cache.c?only_with_tag=GNUPG-1-9-BRANCH
Dla mnie ten kod + ta nowa opcja i tak nie ma sensu. A brak sprawdzania wyniku
oper. arytmetycznych (przekroczenia zakresu) przy danych podawanych przez
usera jest kolejnym wielkim "?". Ale ja się nie znam.
[...]
--
Tomasz Wittner