upgrade kde z ac-main

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Nie, 12 Wrz 2004, 13:23:17 CEST

Hi,
Andrzej Krzysztofowicz (Sunday 12 of September 2004 13:17):
> Bo upgrade polega na tym, ze sie upgrejduje pakiety, ktore sa
> zainstalowane, a nie doinstalowuje nowe ?
> # rpm -q kdepim-libs
> package kdepim-libs is not installed
Jak upgraduje sie kdepim-kmail ktore wymaga kdepim-libs to czemu nie zaznacza?

> Nie ma starszej wersji tego pakietu, wiec jego upgrade nie jest
> najwyrazniej wymagany.
> Natomiast upgrade zainstalowanych pakietow kdepim-lib* nie jest
> najwyrazniej potrzebny, bo nie ma ich nowszych wersji, ani nic nie ma
> Provides: ich_nowsze_wersje
No to już teraz przegina poldek, moze oprocz obsoletes na te pakiety mam
dodawac provides: %{epoch}:%{version}. Kolejne systemowe rozwiazanie, ktore
chce byc madrzejsze od logiki. Normalnie jak w Polsce, aż mi sie przypomina
jak kiedyś z undefinem na priv gadaliśmy i uznaliśmy, że PLD to taka
mikropolska.

> Beda opory.
> Ja jestem za powrotem do stanu z Ra, jesli argument o modemowcach odpadl...
To bedziesz go utrzymywal :) O powrocie do Ra nie ma mowy, chyba ze masz
ochote utrzymywac oprocz kdemodule-i18n, calosc KDE.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org