upgrade kde z ac-main

Nie, 12 Wrz 2004, 15:50:45 CEST

Piotr Szymanski wrote:
> Andrzej Krzysztofowicz (Sunday 12 of September 2004 13:17):
> Jak upgraduje sie kdepim-kmail ktore wymaga kdepim-libs to czemu nie zaznacza?

Zgaduje: bo wykryl konflikt zanim zaczal poszukiwac dodatkowych zaleznosci
wsrod niezainstalowanych pakietow ?

Pytanie do autora podka by trzeba skierowac.

> No to już teraz przegina poldek, moze oprocz obsoletes na te pakiety mam
> dodawac provides: %{epoch}:%{version}. Kolejne systemowe rozwiazanie, ktore
> chce byc madrzejsze od logiki. Normalnie jak w Polsce, aż mi sie przypomina
> jak kiedyś z undefinem na priv gadaliśmy i uznaliśmy, że PLD to taka
> mikropolska.

Zaimplementuj logike zastepowania jednego pakietu wieloma, ktore daja
lacznie jego funkcjonalnosc. W rpm-ie...

> To bedziesz go utrzymywal :) O powrocie do Ra nie ma mowy, chyba ze masz
> ochote utrzymywac oprocz kdemodule-i18n, calosc KDE.

Moze bede. A moze kde nie bedzie.
Nie oponowalbym, jesli ktos zaproponuje mechanizm upgrejdu systemu w oparciu
o %lang rpm-a.

Trzymanie laczne zasobow jezykowych do wielu niezaleznych pakietow jest
poronione.
  phone (48)(58) 347 14 61