upgrade kde z ac-main

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Nie, 12 Wrz 2004, 15:50:32 CEST

Paweł Gołaszewski wrote:

> Jakbyś się zastanowił trochę to byś wiedział czemu coś takiego. Dzięki
> temu można mieć minimalną ilość zajętego miejsca na dysku.

A jednak miejsce na dysku ;-) (pisałem o dysku :-P )

poldek> install -t kde-i18n-Polish-3.3.0-1
Przetwarzanie zależności...
Zaznaczono 1 pakiet do instalacji:
I kde-i18n-Polish-3.3.0-1
Do ściągnięcia potrzeba około 2MB pakietów. Po rozpakowaniu około 6MB
zostanie użytych.

6MB - czy to tak dużo?

> ustawiasz w rpm-ie instalowane języki i po sprawie.

Czy to znaczy, że mogę z automatu ustawić tak, że instalując pakiet
doinstaluje mi też pakiet-i18n? Bo jak nie to właśnie to mnie wpienia -
muszę instalować pakiet-i18n żeby mieć Polski - tylko, że nie raz, a np
20 razy.

BTW. I tak PLD ma najwięcej pakietów ;-)

--
Andrzej Zawadzki