upgrade kde z ac-main

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 12 Wrz 2004, 16:18:12 CEST

On Sun, 12 Sep 2004, Andrzej Zawadzki wrote:
> A jednak miejsce na dysku ;-) (pisałem o dysku :-P )

:)

> poldek> install -t kde-i18n-Polish-3.3.0-1
> Przetwarzanie zależności...
> Zaznaczono 1 pakiet do instalacji:
> I kde-i18n-Polish-3.3.0-1
> Do ściągnięcia potrzeba około 2MB pakietów. Po rozpakowaniu około 6MB
> zostanie użytych.
>
> 6MB - czy to tak dużo?

Mało-dużo. Można mieć mniej. Znacznie, jeżeli używasz raptem kilku
pakietów z KDE. A dodatkowo jeszcze - będzie znacznie mniej jeżeli używasz
2-3 języków.

> Czy to znaczy, że mogę z automatu ustawić tak, że instalując pakiet
> doinstaluje mi też pakiet-i18n? Bo jak nie to właśnie to mnie wpienia -
> muszę instalować pakiet-i18n żeby mieć Polski - tylko, że nie raz, a np
> 20 razy.

To jest niestety niedogodność tego systemu.
Gdyby ode mnie to zależało byłoby tak jak w dawnym KDE z RA, czyli i18n w
paczkach.
Ale KDE pod tym względem jest... powiedzmy... inne...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost