SPECS: apache1.spec - release 5.1 - separate mod_autoindex, someti...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 13 Wrz 2004, 13:13:56 CEST

On Mon, 13 Sep 2004, Jakub Bogusz wrote:
> Co może być niepożądane dla części katalogów.

Oczywiście, ale nie da się mieć i tego i tego.

> BTW - chyba jednak ani Obsoletes, ani Conflicts. To można włączać per
> wirtualka albo per katalog?

Tak.

A dla pozostałych mieć autoindex? Nie. Właśnie dlatego jest ta cała
kombinacja.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost