SPECS: apache1.spec - release 5.1 - separate mod_autoindex, someti...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 13 Wrz 2004, 21:18:56 CEST

On Mon, Sep 13, 2004 at 01:13:56PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Oczywiście, ale nie da się mieć i tego i tego.

> Tak.
>
> A dla pozostałych mieć autoindex? Nie.

Nie można włączyć Indexes tylko dla wybranych wirtualek/katalogów?

> Właśnie dlatego jest ta cała
> kombinacja.

Obsoletes jest złe. Przy instalowaniu poldkiem jednego odinstalowuje
drugi po cichu. Nawet w opisie nie ma nic co by mogło sugerować takie
zachowanie. A nie każdy sprawdza desc -C przed każdą instalacją.
Niespodzianka dla administratora?

Jeśli nie mogą koegzystować na różnych wirtualkach, to Conflicts.
Jeśli mogą, to nic.