SPECS: apache1.spec - release 5.1 - separate mod_autoindex, someti...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 13 Wrz 2004, 22:58:03 CEST

On Mon, 13 Sep 2004, Jakub Bogusz wrote:
> A co się dzieje?

Apache-Gallery nie działa? :)

> Z winy mod_autoindex czy Apache-Gallery?

hhmmm...
Raczej autoindex, gdyż przejmuje on całkowicie generowanie indeksów.

> Pakiety działają w różny sposób (w pierwszym moduł Apache'a, w drugim
> jakiś handler dla mod_perla czy coś w tym rodzaju).

Owszem, działają w różny sposób, ale dają podobny efekt. Indeks plików.

> poldek -U

# poldek --upgrade rlinetd
Wczytywanie
ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/PLD/i686/PLD/RPMS/packages.dir.gz...
Wczytywanie ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/[...]/packages.dir.gz...
Wczytywanie ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/[...]/packages.dir.gz...
Przeczytano 9635 pakietów
zazn. rlinetd-0.5.1-18
Przetwarzanie zale?no?ci...
xinetd-2.3.13-2 zostanie zast?piony przez rlinetd-0.5.1-18
Zaznaczono 1 pakiet do instalacji, 1 do usuni?cia:
I rlinetd-0.5.1-18
R xinetd-2.3.13-2
Do ?ci?gni?cia potrzeba oko?o 67KB pakietów. Po rozpakowaniu oko?o 93KB zostanie u?ytych.
Kontynuowa?? [Y/n]

Raczej jest ok, nie?

> albo rpm -U (bez -v)?

Jeżeli ktoś używa bez -v to znaczy, że nie chce wiedzieć o pewnych
rzeczach. Po prostu. Nie starajmy się go na siłę informować...

> Nie jest identyczny. *inetd to różne implementacje inetd.

Tutaj różne sposoby generowania indeksu.

> I opisie wyraźnie jest napisane, że zastępuje inetd. W opisie do
> Apache-Gallery nie napisane nic, z czego mogłoby wynikać, że w jakiś
> sposób zastępuje mod_autoindex

to fakt.
Aktualnie opis byłby do poprawy.

> (rozwalając przy okazji wszystkie inne wirtualki).

Kwestia tego czy zakładamy, że ktoś instalując to wie co robi czy nie.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost