SPECS: apache1.spec - release 5.1 - separate mod_autoindex, someti...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 13 Wrz 2004, 22:28:30 CEST

On Mon, Sep 13, 2004 at 09:30:48PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> nie.

A co się dzieje?
Z winy mod_autoindex czy Apache-Gallery?
Pakiety działają w różny sposób (w pierwszym moduł Apache'a, w drugim
jakiś handler dla mod_perla czy coś w tym rodzaju).

> Po cichu?
> Moment - mam zainstalowane inetd, instaluje rlinetd. Elegancko mi pokazuje
> co odinstalowuje, co instaluje.

poldek -U albo rpm -U (bez -v)?

> A tu jest identyczny przypadek przecież...

Nie jest identyczny. *inetd to różne implementacje inetd. I opisie
wyraźnie jest napisane, że zastępuje inetd.
W opisie do Apache-Gallery nie napisane nic, z czego mogłoby wynikać, że
w jakiś sposób zastępuje mod_autoindex (rozwalając przy okazji wszystkie
inne wirtualki).