distver w poldku

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 14 Wrz 2004, 22:22:41 CEST

On Tue, Sep 14, 2004 at 09:33:28PM +0200, Mariusz Mazur wrote:
> On wtorek 14 wrzesień 2004 21:07, Jakub Bogusz wrote:
[...]
> Niestety musi. Ja w ogóle świadomie nie dodawałem tych rzeczy to indeksów, bo
> wiedziałem, że one tam są (w sensie - wystarczy wydać polecenie desc
> nazwapakietu). Problem w tym, że dla indeksów zasysanych z ftpa poldek
> generuje sobie lokalne miniindeksy, które domyślnie nie zawierały pola
> distribution, więc musiałem dodać ten kod, który dodałem - a że on jest
> współdzielony z kodem generującym pełne indeksy, takie jak na ftpie, to już
> niestety nic nie poradzę.

To nie "nic nie poradzę", tylko trzeba to rozdzielić (dodatkowy parametr
dla tego wspólnego kodu? póki co poldek nie ma biblioteki, więc ABI się
nie zepsuje).
Inaczej łata do wylotu.
Tym bardziej, jeśli w indeksach nie ma potrzeby dodawania tego pola.
Teraz to rozwala przygotowywanie uaktualnień dla Ra, Ra->Ac
i nie-najnowszego Ac i generowanie iso samemu.
I blokuje używanie przeze mnie poldka z Ac w pracy.