distver w poldku

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 14 Wrz 2004, 21:33:28 CEST

On wtorek 14 wrzesień 2004 21:07, Jakub Bogusz wrote:
> i bibliotek? chroot?

Statyczna binarka poldka.

> A jeśli własną, to skąd? Bo jeśli z Ac, to to jest powód do generowania
> nowym poldkiem.

Tą binarką się interesowałem jakis rok temu, po czym przestałem i nie
przypominam sobie, bym ją ruszał przez następne pół roku. Bo i nigdy nie było
powodu.

> Ale - skoro sam piszesz, że nie ma powodu do używania dodatkowych
> znaczników w indeksach dla Ac - to dlaczego poldek z Ac ma je generować?
> Obsługiwanie i generowanie nie musi przecież iść w parze.
> Jest jeszcze jedna możliwość - opcja w konfiguracji (+ew. przełącznik
> z linii poleceń). W Ac raczej domyślnie wyłączona.

Niestety musi. Ja w ogóle świadomie nie dodawałem tych rzeczy to indeksów, bo
wiedziałem, że one tam są (w sensie - wystarczy wydać polecenie desc
nazwapakietu). Problem w tym, że dla indeksów zasysanych z ftpa poldek
generuje sobie lokalne miniindeksy, które domyślnie nie zawierały pola
distribution, więc musiałem dodać ten kod, który dodałem - a że on jest
współdzielony z kodem generującym pełne indeksy, takie jak na ftpie, to już
niestety nic nie poradzę.