distver w poldku

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Wto, 14 Wrz 2004, 23:48:31 CEST

Tuesday 14/09/2004 16:19:22, Mariusz Mazur:

> Spróbuję to jakoś obejść. A Paweł ma w łeb za takie blokowanie
> możliwości dodawania nowych pól!

Aaa, obsługę nowych pól zrobiłem dopiero w 0.18.4, przy okazji
supportu dla "niestandardowych" (!= N-V.R.ARCH.rpm) nazw plików
paczek (tag 'n'), licząc że zanim trafi się takie coś w PLD,
systemy na Ra wezmą sobie wersję z updates.

Ech, sprawdziłem właśnie i przydałoby się przerzucić do RAowego
updates-security wersję z general; jest tam 0.18.3, a byłem przekonany,
że jest wyższa...

Tuesday 14/09/2004 22:49:17, Mariusz Mazur:

> Ano lepiej. Ale kod poldka jest zbyt skomplikowany, żebym się dobrowolnie za
> takie rzeczy brał *zwłaszcza*, że format indeksów poldka i tak się zmieni.

Z Ra to akurat dość prosto -- można uzależnić generowanie tagu od
wersji rpm-a (makra HAVE_RPM_XXX); albo jeszcze bardziej hackowato
-- sprawdzaj co masz w %{DISTVER} i jeżeli to PLD to wpisuj to
do indeksu jeżeli jest >= 3.0?

A format indeksów nie tyle się zmieni, co przybędzie nowy jako domyślny
- przez jakiś czas trzeba będzie przecież generować 2 zestawy żeby
umożliwić przejście.