[patch] dovecot

Tomasz Wittner Tomasz.Wittner w xl.wp.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 10:56:58 CEST

On Wed 15. of September 2004 10:44, Tomasz Wittner wrote:
> On Wed 15. of September 2004 09:37, Paweł Gołaszewski wrote:
[...]
> [...]
Jeszcze zacytuję z man stunnel (brakuje nam chyba specjalisty od ssl tutaj):
CApath = katalog_CA
           katalog Centrum Certyfikacji
CAfile = plik_CA
           plik Centrum Certyfikacji
CRLpath = katalog_CRL
           katalog List Odwołanych Certyfikatów (CRL)
CRLfile = plik_CRL
           plik List Odwołanych Certyfikatów (CRL)
Zwłaszcza mnie zaintrygował owy "katalog List Odwołanych Certyfikatów (CRL)"
--
Tomasz Wittner