distver w poldku

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 15 Wrz 2004, 11:50:41 CEST

On Tue, 14 Sep 2004, Mariusz Mazur wrote:
> Jeśli chodzi o to, że się będzie zapluwał, że unknown tag w indeksie, to
> sorry, ale cudotwórcą to ja nie jestem, na to nic nie poradzę, nie moja
> wina, że poldek się pluje przy nieznanych mu polach w indeksie :)

hhmmm... a nie lepiej by było jakby:

Distribution:	PLD
DistVersion:	x.x

Nowe pole.
W ten sposób nie będzie kombinacji przy porównywaniu formatu istniejącego
pola. To raz.
Dwa - łatwiejsze chyba jest porównywanie wersji.
Trzy - to rozwiązanie nawet w oryginalnym rpm-ie mogą przyjąć...

Przy porównaniu można będzie żądać, żeby pole Distribution odpowiadało
dokładnie wzorcowi, tak jak teraz... Ale bardziej chyba konfigurowalne to
może być...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost