rpm, poldek i distver

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 22:17:26 CEST

On środa 15 wrzesień 2004 21:15, havner wrote:

> A nie wystarczy Ci to w supported AC? Przed upgradem do th powie sie
> ludziom coby to zainstalowali i po klopocie.

To równie dobrze można im powiedzieć, żeby użyli jakiegoś skryptu do upgrejdu.

Za kilka sekund commitnę ostatnią zmianę do poldka, żeby można było wyłączyć
distver, jak ktoś chce (np. do generowania indeksów). Po tym miło by było,
żeby to się jeszcze trochę pokisiło w ac-test, a jak już nikt nie będzie miał
uwag, to żeby poszło do głównego drzewka. Im dłużej będzie w głównym drzewku,
tym lepiej.