rpm, poldek i distver

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 23:26:00 CEST

On Wed, Sep 15, 2004 at 10:17:26PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> To równie dobrze można im powiedzieć, żeby użyli jakiegoś skryptu do upgrejdu.
>
> Za kilka sekund commitnę ostatnią zmianę do poldka, żeby można było wyłączyć
> distver, jak ktoś chce (np. do generowania indeksów). Po tym miło by było,
> żeby to się jeszcze trochę pokisiło w ac-test, a jak już nikt nie będzie miał
> uwag, to żeby poszło do głównego drzewka. Im dłużej będzie w głównym drzewku,
> tym lepiej.

Nadal nie rozumiesz. Ja nie mam nic przeciwko temu rozwiazaniu jako
takiemu. Po prostu jest szansa, ze autor rpm'a zrobi cos "ogolniejszego"
o czym byla kilkukrotnie mowa. Po co sie spieszyc?

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org