Distver w Ac

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 23:20:57 CEST

On Wed, Sep 15, 2004 at 11:04:29PM +0200, Mariusz Mazur wrote:
> Havner twierdzi, że distver widzi co najwyżej w supported. Nie po to to
> pisałem, żeby tego nie używać, więc albo havner zmieni zdanie, albo idę do
> cdg.

Autor rpm'a wie o tym problemie i jest szansa, ze przed wydaniem Th
wprowadzi w zycie wlasne rozwiazanie. Nie mamy zadnej pewnosci, ze nie bedzie
to konfliktowalo z tym co zrobiles, wole byc ostrozny. Jesli to sie nie
stanie, to sie powie ludziom, zeby wzieli rpm'a z supported przed
upgradem do Th. W czym masz problem?

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org