Distver w Ac

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 23:29:41 CEST

On środa 15 wrzesień 2004 23:20, havner wrote:
> Autor rpm'a wie o tym problemie

Od tyyyyyylu lat...

> i jest szansa, ze przed wydaniem Th
> wprowadzi w zycie wlasne rozwiazanie.

Nie interesuje mnie 'przed wydaniem th', tylko 'przed wydaniem Ac', tzn. żeby
w Ac ta funkcjonalność była i tym samym płynny upgrejd *z* Ac był zapewniony.

> Nie mamy zadnej pewnosci, ze nie
> bedzie to konfliktowalo z tym co zrobiles, wole byc ostrozny.

Wymyślasz, a nie jesteś ostrożny. Jeśli szklane domy, które będą w rpmie będą
w jakikolwiek konfliktowały z moim patchem (bo tylko o nim w tym wypadku
mówimy), to go po prostu poprawię. Bo skoro byś chciał z jakiegoś powodu
dodać tę potencjalną nową funkcjonalność rpma do Ac, to równie dobrze możesz
dodać poprawione moje patche.

> Jesli to sie
> nie stanie, to sie powie ludziom, zeby wzieli rpm'a z supported przed
> upgradem do Th. W czym masz problem?

Ten patch był pisany po to, żeby zawsze był zapewniony upgrejd z ac do th. Jak
już pisałem rozwiązanie 'weźcie sobie cośtam z supported' nie różni się dla
zbytnio od 'użyjcie sobie tamtego skrypta, który to obejdzie'. Bo się w
istocie nie różni.