Distver w Ac

Czw, 16 Wrz 2004, 00:05:47 CEST

Mariusz Mazur wrote:

> Jeśli to coś w rpmie zapewni tę samą funkcjonalność co obecnie distver i
> dodanie tego do Ac nie będzie wymagało przebudowania wszystkich pakietów w Ac

A jak ty sobie wyobrazasz, bez przebudowania wszystkiego w C++ przejscie na
nowsze gcc ?

> (w co wątpię primo dlatego, że było by to... trudne w zrobieniu, a secundo
> jest sprzeczne z tym, co zrozumiałem z rozmowy z Jeffem), czyli powiedzmy
> wystarczyłoby dodać nowego rpma i dopisać obsługę do poldka, to... to można

A niekompatybilnosci bibliotek olac ?
Obsluga UTF w ncurses odlozona do Th - wsztsko zalezne od ncurses do
przebudowania.

Aha, nadal jest aktualna sugestia, zeby wsparcie dla przechwytywania
komunikatow rpm-a tez odlozyc do Th. Wiec w zasadzie wszystko, co ma
%pre/%post/%preun/%postun do przebudowania.

Ile ci zostalo ?
Podbicie rel wsztskich pakietow to jest 15 min. jednym skryptem.

Jak dla mnie mozesz komitowac.

  phone (48)(58) 347 14 61