Distver w Ac

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 23:54:02 CEST

On środa 15 wrzesień 2004 23:35, havner wrote:

> Pytanie jest czy zawsze bedzie mozliwosc poprawienia go tak, zeby bylo
> ok, czy sama jego idea nie bedzie konfliktowala, nie mozemy tego
> przewidziec.

Jeśli to coś w rpmie zapewni tę samą funkcjonalność co obecnie distver i
dodanie tego do Ac nie będzie wymagało przebudowania wszystkich pakietów w Ac
(w co wątpię primo dlatego, że było by to... trudne w zrobieniu, a secundo
jest sprzeczne z tym, co zrozumiałem z rozmowy z Jeffem), czyli powiedzmy
wystarczyłoby dodać nowego rpma i dopisać obsługę do poldka, to... to można
przy okazji wywalić moje patche, bo przestaną być potrzebne.
Ale w cuda (czyli brak konieczności przebudowy wszystkich pakietów do czegoś
takiego), to ja nie wierzę.

Jeszcze coś, czy mam commitować ten wniosek?